تورکمن ائلی-توزخورماتو قان آغلاییر

ژوئیه 8, 2007 در 8:58 ب.ظ. | نوشته شده در قوزئی عیراق تورکمانلاری-کرکوک, کورد یاییلماچیلیغی-تئرورو | ۱ دیدگاه

تورکمن ائلی-توزخورماتو قان آغلاییرآنکارا، توزخورماتو‌داکی سالدیرینی قینادی
دیش ایشلریندن توزخورماتو‌داکی سالدیرییا قیناما
آمبولانس اوچاقلار توزخورماتو‌دا
تورکییه توزخورماتو‌‌داکی یارالیلاری آلماق اوچون اوچاق گؤندریر
انفجار در منطقه ترك‌نشين جنوب كركوك
انتقال مجروحان قتل عام تركمن‌هابه تركيه
انفجار در منطقه ترك‌نشين عراق
قتل عام تركمن‌هاي عراق
تورکمن ائلی-توزخورماتو قان آغلاییرعیراق‌دا تورکمن قتل-ی عامی
ساکنان ترک منطقه آمرلی توزخورماتو استاندار صلاح الدین را سنگباران کردند
تورکمن قصبه‌سینه سالدیری – 105 اؤلو

۱ دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. سلام من یک ترک هستم اما به دلیل اقامتم در آلمتن زیاد نمیتونم فارسی صحبت کنم یا بنویسم
    به نظر من باید چند گروه برای فیلتر کردن سایت های کردهای معارض جدایی طلب تشکیل بشه
    وسعی بشه امنیت سایت های خودی را هم ارتقاع بدیم
    همچنین با برادران کرد مخالف PKKوPJAKکه خودم با چند نفر از اونها آشنایی دارم هم مساخبه بشه.
    در ضمن یک تاریخ رو برای بمباران نظری کردهای جدایی طلب در سایت های خبری تعیین کنید.
    Allah amaninda


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

